Jóga

Gerincjóga, Hatha Jóga, Flow Jóga

“Yogas chitta vritti niródha”- A jóga a tudati folyamatok elcsendesítése  /Patandzsali/

A csoportos online jógaóra hetente egyszer ingyen látogatható Rékaműhely Tagsággal. Az óra időpontja: csütörtök 18.30-20.00. Ha nem vagy még TAG, csatlakozz a közösséghez!

A jógaórák fő célja, hogy figyelmünket a nyüzsgő világtól befelé irányítsuk, ezáltal feltöltődjünk és belső harmóniát teremtsünk. Az órákon a fizikai test átmozgatása nem cél, hanem egy nagyon hatékony eszköz az egészség és jóllét fenntartásása, spirituális cél elérésére. Gerinc, Hatha és Flow  órákon a könnyed mozdulatoktól a nehezebb pózokig haladunk, hogy a légzés és mozgás összhangja végül meditációvá váljon.  Várlak szeretettel!

A csoportos online jógaóra csak TAGOK számára elérhető!

Időpontja:

– Csütörtökönként 18.30-20.00

A részvételhez szükséges Zoom linket belépés után megtalálod a fiókodban.

Ha nem vagy még TAG, csatlakozz a közösséghez!  Az első hónap teljesen ingyenes!

 

Mire adhat megoldást a gerincjóga?

 

  • gerincproblémák

  • keringési, légzőszervi problémák

  •  sok stressz, túlterheltség, kimerültség

  • túlsúly

  • kevés mozgás

  • lehangoltság

  • figyelemzavar

  • menstruációs görcsök

  • általános egészségi állapot javítása

  • immunrendszer működésének támogatása

Mire adhat megoldást a hatha jóga?

 

  • kiegyensúlyozatlanság, leterheltség

  • figyelemzavar, depresszió

  •  merev, görcsös izmok

  • hanyagtartás, kevés mozgás

  • női nemi egészség zavarai

  • testi és lelki egészség általános helyreállítása

  • immunrendszer működésének zavarai

Kinek ajánlom a Flow Jógát?

 

  • aki már egy ideje jógázik és kipróbálna egy dinamikusabb irányzatot

  • aki még nem jógázott ugyan, de szeret mozogni

  •  aki szeret táncolni

  • aki szeretne jó kondícióban maradni

  • megtapasztalná a flow élményt

  • feltöltődésre és kikapcsolódásra vágyik

  • szeretné oldani a stresszt és a civilizációs ártalmakat

5 lépés a flow élményhez:

1. Koncentrálj!

Ne engedd, hogy bármi elvonja a figyelmed arról, amit éppen csinálsz. Figyelhetsz a légzésedre, vagy a mozgásodra, vagy éppen a kettő összhangjára, a lényeg, hogy ne máson gondolkozz.

 

2. A nehézségeket válaszd meg készségeid szerint!

Válassz olyan szintet, ami megfelel a készségeidnek vagy kicsivel meghaladja azt. A figyelem a fontos és nem a pontos testhelyzet.

3. Szűntesd meg a hétköznapi én-tudatod!

Ha minden figyelmed tevékenységedre koncentrálod, könnyen lehet,hogy megfeledkezel énedről, hisz magára az élményre fókuszálsz. Ez nagyon pihentető!

4. Válj eggyé a tevékenységgel!

Ne az eredményre figyelj, merülj el a puszta tevékenységben, a cselekvés örömében. Engedj el minden törekvést és célt, élvezd a pillanatot.

5. Engedd el az időt!

Ne feledd, az idő a Te élményed, lehet lassabb, vagy gyorsabb, akár meg is szűnhet…

Az online jógaóra TAGOK számára ingyenes!

Vegyél részt minden héten csütörtökön 18.30-20.00-ig! A belépéshez szükséges linket megtalálod a fiókodban.

Magánórára itt tudsz jelentkezni: